HOT DEAL! AKÁR -30% A KIVÁLASZTOTT TÉTELEKRE Az ajánlathoz

FAQ

Mik a nyitvatartási idők a marbosport.hu webáruház ügyfélszolgálatán?

A Marbo Sport ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 között áll rendelkezésre. Kapcsolatba léphet velünk a weboldalunkon található csevegőn keresztül vagy e-mailben. Az ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb válaszol az üzenetére: munkanapokon 24 órán belül.

2. Hogyan rendelhetek a marbosport.hu online shop / Hogyan rendelhetek online?

Online vásárolhat a weboldalunkon.

Tegye az összes terméket a kosárba, és fejezze be a rendelési folyamatot. Az online vásárlás is lehetséges az értékesítési részleggel való egyeztetés után. Ha e-mailben szeretne rendelni, kérjük, küldjön nekünk közvetlenül e-mailben üzenetet a kosár tartalmával és a szállításhoz és a rendelés feldolgozásához szükséges összes adattal.

3. Mennyibe kerül a szállítás, lehetséges-e ingyenes szállítás?

A szállítási költségeket a rendszer automatikusan kiszámítja, amint a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek.

4. Mikor kezdődik a megbízás teljesítési ideje / Mikor kezdődik a megbízás teljesítési ideje / Mikortól számít a megbízás teljesítési ideje?

A megrendelés teljesítési ideje munkanapokban van megadva. A rendelés teljesítési ideje a kiválasztott termék elérhetőségétől függ, amely a termék oldalán van feltüntetve és rendszeresen frissül. A kosárban és a rendelési folyamat befejezése során a rendelés teljesítésének várható időpontjára vonatkozó információk is megjelennek. A 16:00 óra után leadott megrendelések teljesítése a következő munkanapon kezdődik. A pénteken 16:00 óra után, valamint hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések a következő munkanaptól kerülnek teljesítésre.

5. Nem kapok értesítést a megrendelés teljesítéséről, miért / nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről.

Ha nem kapott semmilyen üzenetet a megrendelésével kapcsolatban, pl. a megrendelés folyamatáról vagy a megrendelés számáról szóló e-mailt, kérjük, először ellenőrizze a spam mappáját. Ha nem kapja meg az üzenetet, kérjük, ellenőrizze, hogy a rendelés leadásakor megadott e-mail címe helyes. Ezt ellenőrizheti, ha kapcsolatba lép velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy ha üzenetet küld a kapcsolatfelvételi oldalon megadott e-mail címre. Az üzenetben kérjük, adja meg a személyes adatokat, amelyekkel a megrendelést leadta, valamint a megrendelés teljesítésének hozzávetőleges időpontját.

Ha már kapott egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről, és nincs további információja a megrendelése aktuális állapotáról, akkor ezt megteheti az üzletünk weboldalának felhasználói felületén a www.marbosport.hu/client-orders.php címen.

6. Hogyan történik a megrendelés feldolgozása, és mi a státusza, mit jelent a "folyamatban lévő" megrendelési státusz?

A megrendelés befejezése után e-mailben megkapja a megrendelés visszaigazolását. Ettől a pillanattól kezdve a megrendelés státusza "folyamatban" státuszra változik, ami azt jelenti, hogy a termékek előkészítése folyamatban van a szállításhoz. Amint a megrendelése készen áll a szállításra és elküldésre került, a nyomon követési számot e-mailben elküldjük Önnek a nyomon követés céljából. A megrendelés státusza ekkor "szállított"-ra változik.

7. Kapok-e nyomon követési számot a csomagomhoz / Hogyan tudom ellenőrizni a csomagom szállítási státuszát?

Amint a megrendelését elküldtük, e-mailben küldünk Önnek egy nyomon követési számot. Ugyanez az üzenet tartalmazza a csomag(ok) nyomon követésére vonatkozó információkat is.

8. Hogyan kaphatok számlát?

Nem nyomtatunk számlát. Az értékesítési számlát e-mailben küldjük el Önnek ugyanazon a napon, amikor a rendelési csomagot elküldjük Önnek.

9. Már leadtam egy rendelést, és újrarendeltem más termékeket; a két rendelés státusza megegyezik, kombinálhatóak és együtt szállíthatóak?

Ha a megrendeléseket nem ugyanazon a napon / néhány órán belül adják le, akkor azokat külön megrendelésként kezeljük, és ezért külön-külön dolgozzuk fel.

10. Tájékoztatnak-e a csomag várható kézbesítési idejéről / kapcsolatba léphetek-e a fuvarozóval?

A csomagok szállítási idejét a kézbesítő szolgáltató határozza meg. Nincs befolyásunk ezekre a szállítási időkre, és nem rendelkezünk a csomagküldő cégek elérhetőségeivel. Miután elküldtük a megrendelését, a futárszolgálat tájékoztatja Önt a várható szállítási időpontról. A kézbesítési szolgáltatótól e-mail és SMS értesítést is kap a kézbesítéssel kapcsolatos információkról. Ezek az üzenetek általában tartalmazzák a várható kézbesítés időablakát és a csomagkézbesítő telefonszámát.

11. Meghatározhatom magam a várható szállítási időt?

Sajnos a megrendelés leadásakor nem lehetséges a csomag szállítási idejét saját maga meghatározni. A szállítási idő a futárcég munkaidejétől és az egyes régiókban érvényes szállítási időktől függ. Miután elküldtük a megrendelését, a futárszolgálat tájékoztatja Önt a várható szállítási időpontról. A futárszolgálat e-mailben és SMS-ben is értesítést küld Önnek a kézbesítéssel kapcsolatos információkról. Ezek az üzenetek általában tartalmazzák a várható kézbesítés időablakát és a csomagkézbesítő telefonszámát.

12. Megtalálom a papíralapú számlát a csomagomban?

A HÉA-számlát csak elektronikus formában küldjük el az áru feladásának napján. Az áfás számlát a megrendelés véglegesítésekor megadott e-mail címre küldjük.

13. Hozzáadhatok vagy rendelhetek valamit egy már folyamatban lévő megrendeléshez?

Ha már leadott egy megrendelést, és az "folyamatban" státuszban van, akkor már nem lehet további termékeket hozzáadni a megrendeléshez. Ebben az esetben vagy külön-külön megrendelheti a kívánt termékeket (a megrendelések külön-külön kerülnek feldolgozásra), vagy törölheti az első megrendelést, és újabb megrendelést adhat le az összes megrendelni kívánt termékre.

14. Több csomag közül csak egyet kaptam meg, mit tegyek?

Ha több csomagot is küldtek Önnek ugyanazon rendelésen belül, és az első kézbesítés után a csomagszám nem helyes, kérjük, várjon a következő munkanapig. Könnyen előfordulhat, hogy a csomagok a szállítás során szétváltak, és a hiányzó csomagot a következő munkanapon kézbesíti Önnek a futárszolgálat.

15. Hogyan tehetek panaszt?

Ha technikai problémái vannak a termékekkel, hiányzó tételek vagy bármilyen más kellemetlenség merül fel a kapott áruval kapcsolatban, szerviz- és panaszosztályunk szívesen segít Önnek. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kontaktoldalon megadott e-mail címre küldött üzenetben, a panasz leírásával együtt.

pixel